Monday 16 May 2011

tensionla...


Tension
Ungkapan yang selalu org cakaplah. Tapi tension saya kali ni pasal tak ley jawab exam. Aduh hancur hatiku mengenangkan kertas.huhuhu..susah jugak ek jadi student universiti ni. Masa kat sekolah cikgu selalu citer bila kita masuk universiti nanti suma akan ag senang dari sekolah terutama sekali form 6.
Tapi..
Itu dusta semata-mata..hakikatnya tidak seperti itu.kononnya datang universiti ley pakai apa sahaja, itu lagi mengarut. Tapi tak palah sekarang dah jadi student u pun. Tapi macam ner nak survive kat sini adalah persoalannya.
Selamatlah aku ada famili tercinta,
Selalu support aku tiap masa kadang2x study siap mak yang temankan. Aku kecewa sbb xdapat nak bagi yg sehabis baik untuknya. Tapi aku yakin dengan doanya aku sgt yakin boleh. Tapi still tension ag ni..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...