Wednesday 11 May 2011

BILA HATI BERBICARA

kadang-kadang aku terfikir,
adakah setiap manusia ini semuanya sempurna,
memang betul tuhan dah berikan kita semua yang sepatutnya ada,
contohnya mata,telinga,otak dan lain-lain ag tapi ada tak kita pernah menggunakannya kesemuanya,
walaupun kadang-kadang aku pun sama jah terlupa gunakannya,
lalala...
hidup ni sangatlah luas,
aku ingin gapai suma yang aku nak,
aku nak rasa nikmatnya hidup ni,
walaupun kadang-kadang yang datang bukan apa yg kita nak,
dan banyak sangat dugaan tapi aku still harap semoga tuhan kuatkan aku,
kuatkan jiwaku dan kekentalan hatiku,
supaya aku akan lebih matang dan dewasa dalam membuat segala keputusan,
dan berikan kebijaksanaan untuk berfikir..
kepada kawan2 dan rumet,
thanks a lot,
aku syg sgt kat korang,
tanpa korang hidup aku sunyi dan tiadalah kepelbagaian dalam hidupku..
luv u..
muah..muah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...